İptal ve iade

Siparişlerim sayfanızdan siparişiniz için iptal isteği göndererek bizimle ile iletişime geçebilirsiniz.

Cayma Hakkı Kullanımı ve İade Şartları, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümlerine tabidir. İade, iptal, değişim vb. konular için Mesafeli Satış Sözleşmesi'ndeki süre ve kısıtları dikkate alarak doğrudan bizimle  iletişime geçin.

 

Cayma hakkı kullanılacak ürünleri, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 30 gün içerisinde AVRUPA TELEFON’a başvurarak kargo bedeli ödemeden iade edebilirsiniz.

Ürünlerin cayma hakkı kapsamında iade alınabilmesi için ürünün kullanılmamış, orijinal kutusunda ve ambalajına zarar verilmemiş olması, faturası ve tüm aksesuarları ile birlikte hasarsız ve eksiksiz bir şekilde gönderilmesi gerekmektedir.

 

 

  • Niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler 
  • Her türlü yazılım ve programlar
  • Aküler ve her türlü telsiz telefon bataryaları
  • Hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler
  • Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler
  • Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek içecek tedariki, eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan işlere ait hizmetler
  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi ürün ve hizmetler
  • Cayma hakkı süresi sona ermeden önce müşterinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler
  • Kurulum gerektiren ürünler mutlaka Yetkili Servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili Servis dışında açılan ürünler garanti kapsamı dışında kalabilmektedir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilmektedir.

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR